Glass e gott

 
Yoyo. Nu är jag tillbaka från dagen med syrran. De va la trevlarns! Vi åt god mat på Ikea. Pommes, kycklingfilé o bea. Mmmmm. Vi hade det väldigt roligt också, skrattade mycket. Det satt en massa barn några bord ifrån oss och dom ställde sig och kollade på oss. Så sa den ena "varför skrattar dom så mycket?" Och sen skrattade de alla åt oss.. Kul att man kan roa andra. Men icke fick de veta vad som var så kul :)

Vi avslutade dan med lite glass också. Gott som ni kan se :)

 
                                   
 
 
Observera syrrans finger på andra bilden. Profsfotografen
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0