Give me blood

God morgon god morgon!
Jag är uppe med tuppen. För jag har mitt onsdagsmöte kl.9, inget undantag bara för att det är lov inte. 
Vad har dagen annars att erbjuda då?
Jo, för drygt en månad sen så skrev jag in på blodcentralen och nu är det dags för min första blodgivning! Förutsatt att allt går bra då.. Jag är exalterad över detta faktiskt. Känns bra att hjälpa till på nått vis.
Samtidigt är det nån liten del av mig som är orolig. Tänk om de råkar ta för mycket blod o så börjar jag må superdåligt? Eller svimmar! Och så ramlar jag o slår huvudet i något hårt! VAD HÄNDER DÅ? FÅR JAG TILLBAKA MITT GEET BLOD DÅ?
Nej då, så orolig är jag inte. Känns bra (so far). Dessutom får man gott fika :)
Berättar om hur de gick sen när jag kommer hem.
Trevlig dag på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0