Födelsedag!

Så idag har jag fyllt år. 19! 

Det har varit helt fantastiskt. Haft det supertrevlig, trots att vi behövde redovisa våra slutprojekt för 1orna och 2orna. Jag, Rozann, Ebba och Angelica hade ett grupprum som vi pimpade och ordnade med våra projekt. Ebba hade bakat chokladcheesecake som hon bjöd på och mina fina vänner hade köpt 2kg choklad till mig. Seriöst, 10 st 200 grammars chokladkakor! 
Vi dansade, sjöng. Ååh, de har skrivit en låt till mig, så fin! Vet inte ens hur jag ska få med hur bra dan har varit men.. TOPPEN!
Linnea kom även imorse. Hon hade åkt ifrån henne till oss så hon var framme 7.30. . Hon hade alltså gått upp innan kl 6 på hennes lediga dag bara för att hinna hem till oss innan jag hade vaknat. Hur gulligt?! 
Jag som dock har halvbråttom på mornarna gick upp innan de han sjunga för mig så de fick ställa sig i hallen och sjunga. Mamma fick dock värsta skrattanfallet och pappa typ skrek "Hurra hurra hurra"
Sedan åt vi frukost tillsammans, gott och mysigt i morgonsolen.
På eftermiddan/kvällen åt vi gott, jag fick superfina presenter och vi spelade kort. 

Haft en superfin dag helt enkelt :)



Kommentarer
Sofie

va trevligt att höra :D Grattis igen <3

Svar: Waay <3
celiaslilla.blogg.se

2013-04-18 @ 00:32:26
URL: http://yuumeji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0