Drömdagen

 
Eftersom jag snart fyller år. Ja om 1 vecka exakt idag.. Så har jag börjat fundera på vad jag önskar mig. Jag har kommit fram till detta. 

På morgonen vill jag bli väckt av denna man
 

 

Al pitcher kommer in med sin fina bricka med godsaker. Den lilla vajande flaggan. Sedan sjunger han mjukt med sitt starka avslut
HURRAAA HURRAAAH HURRAH! 

Dagen får sedan spenderas med vänner (om jag har några..) och familj. Denna fanatsiska varselse får även gärna delta. Mer än gärna. min drömbff, nuglah <3



Som avslut bjuds det på tårta. Inte vilken tårta som helst. Utan denna.

Jag ber inte om ursäkt för de stora bilderna. 


Kommentarer
Sofie

den dära tårtan ser jätte läskig ut ._. ... :D

Svar: Ja vet hehehe. Så fulsöt liksom :D
celiaslilla.blogg.se

2013-04-11 @ 18:49:55
URL: http://yuumeji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0