Det visar sig att jag tydligen är smartare än jag ser ut

Nu ska ni allt få se! Jag är så finurlig och smart och kreativ att jag lyckats ta reda på ett sätt att hitta och ladda upp de bilderna som vägrat finnas tidigare. 

Bild nr.1 blir....
En pedometer från Asaklitt.. Asaklittan har koll på pedon. Bara jag som tyckte de var roligt? Bara? Någon?!

Och bild nr.2 för idag är

 
För att bevisa att jag faktiskt gav blod. En nål, med en slang, i min arm, tappade mig på 450 ml blod. Shieeet. 
Har ni gett blod eller tänkt göra de? :)


Kommentarer
Sofie

HAHAHAHAHA "Pedometet"
Det var faktiskt väldigt roligt :D

Svar: Då är vi iaf 2 som har dålig humor ;D
celiaslilla.blogg.se

2013-04-06 @ 14:12:42
URL: http://yuumeji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0