Carpe fucking diem

Började dagen med en fika tillsammans med mina "mentorer". Det blev som ett litet födelsedagsfirande för mig trots att det är 2 veckor kvar.. Men eftersom vi idag hade mer tid än vanligt så passade vi på. Fick även en nyckelring av dem där de stod Carpe fucking diem. Tydligen hade de letat efter Queen of fucking everything men den var slut överallt. En oerhört fin present då vi tidigare hade kollat på just dom nyckelringarna och skrattat. 
 
 
Tjena jag heter Dick, det betyder kuken på engelska men skit i det du
Alla borde ha skägg
Tror även det fanns en med typ Jag är tjejen som bajsa för mycket

Tog en svängom runt stan sedan. Köpte mig en klänning som jag kan visa upp sen men min mobil totalvägrar samarbeta så de fina bilderna jag tog idag är inte tillgänliga..
Blev även lite baskläder jag fann ur 20-kronors lådan på Emmaus. Ja, det går faktiskt att finna fina saker där. Det är en magisk låda för den som är villig att leta. 

Till det slutliga.. Dumdumdum. Jag gav blod! Tog en finfin bild på det. Med en slang i armen och en påse blod. Förhoppningsvist kan ja visa er den sen. Men som sagt, dum mobil.
Alla var iaf supertrevliga på centralen. De pratade så glatt med mig, fick fika, en liten present och känna att jag gjort en god sak. Det gick fort och lätt, inga problem alls. Så skriv in er nu! Om jag varvar er (dvs följer med er till centralen så får jag en lott hehe). 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0