bhkjlmö,hfead

Idag är jag sur. Arg.
Började helt ok, boksamtal, ok.. Sen satt vi och bestämde "klassens....." Efter det hade jag hoppats att vi skulle börja med att skriva ner alla på tallrikarna. Men icke sa nicke. Då skulle vi äta lunch. Och eftersom mina vänner hade stuckit direkt efter boksamtalet var jag ensam med folk jag inte vanligtvist umgås med. Awkward. Speciellt då de satt o planerade deras utekväll samtidigt som jag satt brevid och inte var medbjuden...

Efter det kanman ju tycka att vi skulle gå upp och börja arbeta på tallrikarna. Nä, då orkade folk inte gå upp till plan 4 (där alla saker var som vi behövde). Jag fick då gå upp och hämta de, gå ner, och sedan satte vi oss i prodden. Prodden är stället där alla musikproddare jobbar. Det är litet och fullt av folk. Varför ska vi sitta där? Det var dumt.
Vi börjar iaf och jag tar fram glitter, glitterpennor, etc. Istället för att vara mogna och lite ordentliga började de alla kladda och slösa på allt jag hade med mig. De bara smetade på allt de hittade och typ allt tog slut. Sedan ville ingen hjälpa mig att städa undan (förutom en..)
Efter det skulle vi gå upp med allt till 4an, men ingen ville de. En av de sa tom "Varför ska jag hjälpa till, jag skiter i det här!" Okej, tack. Jag fick då ta allt och bära upp det själv, kladd överallt och inte ens ett tack.

Tog en promenad sen och höll typ på att somna när jag satt i ringen o läste för att fördriva tiden.

Tillbaka till skolan för teater. Det första Bella säger är "Hoppas ni har ätit, för det har jag"
Vi skulle alltså inte få någon matpaus.
Vi jobbar på.
Hon säger "gör ni det snabbt får ni gå 19.30"
19.40 är vi klara med akt 1. 
Då säger hon "snabb kisspaus, sedan kör vi akt 2!"
Jag säger till.. "Men skulle vi inte få gå? Klockan är 19.20..."
- Är det mitt problem eller?! Fick jag som svar.

Jag stack. 
Arg
Orkar inte mer


Kommentarer
Sofie

fan va drygt D:<

Svar: Hon e en kärring
celiaslilla.blogg.se

2013-04-20 @ 01:16:32
URL: http://yuumeji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0