Beach 2013 HERE I COME!? Näähää..

Fick hem ett paket idag. Hade ju som tidigare sagt beställt lite grejs från ebay och nu anlände paket nr2. Jag anade vad det var i men spänningen fick fingrarna att rycka.

Ska jag spara paketet till på onsdag eller ska jag passa på nu..?

Jag velade fram och tillbaka men tillslut tog jag fram saxen

Jo, det var vad jag hade anat..

 
En bikini.
Hade kollat storleksguiden och tänkte att jag skulle kunna ha en medium

Men icke sa nicke. Asiatiska storlekar är ju helt andra än här i Sverige. Jag fick på mig den jaa, men var det snyggt? Neeej.. Mina kärlekshantag hänger ju över, rumpan får knappt plats och brösten ser obefintliga ut.

Så om det finns någon där ute i cyperspacen som är sugen på en färgglad och superfin bikini för dryga 100 spänn så är det bara att höra av sig.
Du bör dock inte ha så stora bröst eller rumpa.. Inte för att jag har det direkt, så ännu mindre helt enkelt..
Så är du liten eller har tänkt klä ut ditt gosedjur inför beach 2013, call me!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0