Bananpannkaka

 
Jag är en dålig bloggare för jag tar ju aldrig några fina bilder.. Idag fotade jag, men inte fint. Tar ju bilder med min mobilkamera o den suger.. 
Jag gjorde iaf nyligen bananpannkaka, såna har man ju sett många av på en massa olika bloggar.

Så här ska dom se ut (eller, så lurar bloggarna att dom kommer se ut)

 
Så här såg mina ut. Eller.. en.. Och råkade stänka vatten på tallriken.. Ser sunkigt ut. Lite som en potatisbulle.
 
 
 
Detta är andra gången jag testar detta, och dom blev lika fula (om inte fulare) förra gången.
Jag hade visserligen inte lika fina tillbehör som hallon och keso att lysa upp mina pankisar..
Det är iaf inget jag gör om för det smakar blä, klarade inte av att äta upp de. Inte min grej det där. Föredrar min vanliga frukoströra <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0