Bakom mina solglasögon


Haft en rätt lugn dag. Lite engelska på morgonen och sedan såg vi dansarna. Dom är ju så jäkla bra, tyckte dock deras show förra året var bättre.. Då var dom helt sjuka, dansade med mjöl omkring sig etc.. Asgrymma! Det är dom ju fortfarande, men det är nog svårt att toppa deras förra show.
Efter det stack jag till stan o lämna tillbaka en tröja jag köpte igår, köpte den för att ha på skivan men eftersom det inte blev av så lämnade jag tillbaka den. Blev en liten promenad sen, köpte en gos smörgås som jag åt i solen.
Letade efter en locktång som jag vill ha men hittade den inte så lite ledsen blev jag men köpte ett par solglasögon som jag kikat på istället. whoop.
Typ likadana jag hade förra året med då dom har blivit repiga så slog jag till med ett par nya :)
 

Sitter nu med håret uppsatt i hopp om att det ska bli lite lockigt/vågigt när jag släpper ut det. Blev ju ingen locktång liksom. Vi skall ses kl.20 i stan för att gå o ta nån drink någonstans. Ser fram emot det, är bra om vi bondar lite som grupp, nu i slutet av skolan.. 

 
Höres!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0