Aj am dum

Jag som igår var så frustrerad över header upptäckte idag mitt misstag. Jag hade ju skrivit fel! Jag har nog lite svårt att erkänna det, men ja, jag gjorde fel. Har svårt att beskriva vad det var som var trixit, men nu är det löst. Resultatet är en ful och oarbetad header. Varsegod Cecilia (då jag är min enda läsare). 
Jag lär förhoppningsvist göra något finare i framtiden men jag är tyvärr för dålig på sådant just nu. 

-

Förövrigt kan jag ju underhålla mig med att påminna mig själv om hur min kära syster skrattade åt mig idag när jag testade träningstajts. De satt lite väl illa i en viss region.. *Cameltoe*..
Efter att hon skrattat klart åt det fenomenet fick hon ett nytt. Min ena tand, vilket är väldigt gul enligt mig. Och tydligen enligt henne med. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

celiaslilla.blogg.se

Jag är Cecilia, även kallad Celia och det här är min lilla blogg om mig.

RSS 2.0